Kontakt os
I er altid velkomne til at kontakte os. Se her, hvem der kan hjælpe med hvad.
Åbningstider
Hvis I har spørgsmål til jeres regning eller jeres fjernvarmeboks, er I velkommen til at kontakte os. I den almindelige åbningstid kan vi svare på det meste – uden for åbningstid kan vi kun hjælpe med akutte problemer.
Mandag til torsdag: 8 – 15
Fredag: 8-14
Kontaktmuligheder
Vi sidder klar for enden af rørene til at hjælpe jer med stort og småt. Kontakt os på telefon eller mail.
Vær opmærksom på, at hvis vi rykker ud, og fejlen viser sig at være fejlbetjening, manglende vand på centralvarmeanlægget eller en anden fejl på jeres centralvarmeanlæg, så fakturerer vi jer for besøget efter gældende takst. Læs mere nedenfor.
Hvor hurtigt kan vi rykke ud?
Sommer (1. april – 30. september):
Problemer med varmen i huset: Teknikeren rykker ud senest førstkommende hverdag.
Problemer med det varme vand: Teknikeren rykker ud hurtigst muligt – senest dagen efter, eller efter nærmere aftale.
Vinter (1. oktober – 31. marts):
Problemer med varmen i huset: Teknikeren rykker ud hurtigst muligt inden for samme dag.
Problemer med det varme vand: Teknikeren rykker ud hurtigst muligt – senest dagen efter, eller efter nærmere aftale.
Hvad koster det at få en tekniker ud?
Servicebesøg og reparationer på fjernvarmeboksen og tilhørende installationer er med i aftalen, hvis I har valgt Model A. Derfor koster det jer ikke noget at få besøg af vores servicetekniker – hverken til fejlfinding eller udskiftning af defekte komponenter, så længe problemet er på jeres fjernvarmeboks.
Øvrige udkald faktureres efter gældende takstblad. Det vil sige, at serviceaftalen ikke dækker fejl på jeres eget centralvarmeanlæg (radiatorer, gulvvarme mm. fra fjernvarmeboksen og ud i ejendommen).
Er I i tvivl om, hvilken aftale I har, så se på jeres seneste regning. Den kan I finde på vores selvbetjening.
Hvis I har valgt Model B og selv ejer jeres fjernvarmeboks, er service og reparation ikke med i aftalen, medmindre fejlen ligger hos Gladsaxe Fjernvarme. Er I i tvivl om, hvad I skal gøre, kan I altid ringe til os og få hjælp. Mange gange er det nemt at løse over telefonen. Skal der tilkaldes en reparatør til jeres fjernvarmeanlæg, skal I kontakte jeres VVS-installatør.